Turnover perdagangan Alpari mencecah 148 billion USD dalam bulan Februari

21 Mac 201813:07

Pelanggan yang dihormati,

Dengan berakhirnya bulan Februari 2018, jumlah perdagangan jenama kewangan antarabangsa Alpari dalam pasaran utama adalah sebanyak 148.4 billion USD, menunjukkan kenaikan sebanyak 11% berbanding dengan bulan Januari.

Kenaikan penunjuk utama disumbang oleh pasangan mata wang GBPUSD (+49%) dan USDJPY (+14%). Jumlah turnover untuk pasangan mata wang yang paling popular dalam kalangan para pedagang, EURUSD, meneruskan kenaikan dalam bulan Februari, menetapkan kejayaan yang dicapai dalam bulan Januari. Penunjuk untuk alatan kewangan dalam bulan ini menunjukkan peningkatan sebanyak 3%.

Perkara penting yang menjadi faktor kenaikan jumlah turnover perdagangan Alpari adalah peningkatan tahap aktiviti pedagang dalam pasaran kewangan. Hal ini didorong oleh pertumbuhan pelanggan syarikat dari negara komanwel, Asia Tenggara, Eropah, dan Latin Amerika.

Februari juga merupakan bulan yang menandakan mesyuarat korporat yang penting. Sempena dengan bakal sambutan ulang tahun ke-20 jenama kewangan antarabangsa Alpari mengumumkan pelancaran tawaran terulung "Penuhi impian!", dalam mana pelanggan Alpari dari serata dunia berpeluang untuk bersaing dalam mendapatkan hadiah utama berupa hadiah wang tunai lumayan, sekaligus merealisasikan impian untuk memenangi kereta mewah dan berprestij.

Salam hormat,
Alpari

Klasik tidak ketinggalan zaman
Pilih kualiti dan kepercayaan untuk perdagangan dalam pasaran Forex. Akaun klasik standard.mt4 direka untuk kejayaan profesional anda!
Buka akaun

Ada laman web yang lebih baik untuk anda

Laman web baru yang menarik dengan perkhidmatan yang lebih sesuai untuk lokasi anda telah dilancarkan baru-baru ini!

Daftar di sini untuk mendapatkan Bonus Selamat Datang 30% anda.