EURUSD: Eropah terus menyambut Hari Natal

Sebelum ini:

Penutupan perdagangan pada hari isnin 24 Disember, ambang sambutan Hari Natal, menyaksikan kenaikan nilai euro berbanding dolar Amerika menjelang penutupan hari. Aktiviti pasaran adalah purata. Fokusnya adalah pada pasaran saham Amerika dan pasaran minyak. Indeks saham jatuh dari 2.2% kepada 2.9%. Minyak runtuh sebanyak 6%. Pasaran bergoyang dengan khabar angin bahawa Presiden AS D. Trump membincangkan kemungkinan menolak Pengerusi Rizab Persekutuan AS Powell. Kemudian datang maklumat yang dia mahu memecat Menteri Kewangan Stephen Mnuchin.

Berita hari ini (GMT+3):

  • Pasaran di Australia, Kanada, New Zealand, Switzerland, Great Britain, dan Jerman ditutup.

Situasi semasa:

Pada hari Selasa, pasaran pertukaran asing ditutup. Kadar semasa ialah 1.1406. Semasa cuti diteruskan di negara-negara Eropah, saya tidak menjangka turun naik yang tinggi di pasaran sehingga sesi Amerika.

Harga adalah pada garis trend pergerakan pembetulan dari minimum 1.1356. Dari sini, saya sedang menunggu pemulihan untuk garis trend lain dari puncak 1.1485. Apabila mencapai tahap 1.1420 / 25, Stochastic akan memasuki zon jualan. Inilah sebabnya robot yang menggunakan isyarat dagangan untuk berdagang dalam julat akan mula menjual euro. Sebagai matlamat saya mencadangkan untuk menilai tahap 1.1386. Sekiranya Amerika mula menjual euro secara agresif dalam pasaran yang nipis, maka perhatian mereka harus ditukar kepada 1.1359.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar

Ada laman web yang lebih baik untuk anda

Laman web baru yang menarik dengan perkhidmatan yang lebih sesuai untuk lokasi anda telah dilancarkan baru-baru ini!

Daftar di sini untuk mendapatkan Bonus Selamat Datang 30% anda.