Pembeli euro cuba menetap diatas 1.1400

Dengan pembukaan sesi Eropah, dolar AS terus merosot berbanding pesaing. Kadar pertukaran pasangan euro / dolar meningkat ke 1.1418. Permintaan untuk mata wang euro meningkat terhadap latar belakang minat peserta pasaran untuk aset berisiko dan hasil yang lebih rendah pada bon AS 10 tahun.

Pound Britain menerima sokongan daripada data PMI yang kuat di sektor pembinaan UK. Indeks aktiviti perniagaan dalam pembinaan pada bulan November adalah 53.4 (ramalan adalah 52.5, nilai sebelumnya - 53.2).

Pada hari Rabu, 5 Disember, hari berkabung untuk Presiden AS ke-41 George W. Bush akan diadakan. Oleh kerana itu, pasaran kewangan AS tidak akan berfungsi di negara ini. Bagi saya, maklumat ini bermakna jumlah dagangan dalam pasaran pertukaran asing akan menurun, dan para peserta pasaran akan bergantung kepada dinamik bon Eropah dan berita mengenai Itali dan proses Brexit untuk membuat keputusan perdagangan.

Euro berbanding dolar diselaraskan dari 1.1418 hingga 1.1389. Saya percaya jika harga tidak jatuh di bawah 1.1380, maka selepas pembetulan, pertumbuhan akan terus menjadi 1.1435 (112 gr.). Ke tahap 1.1455 laluan terbuka. Sekiranya sokongan pada 1.1380 tidak berdiri, euro akan kehilangan semua mata yang diperoleh hari ini.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar

Ada laman web yang lebih baik untuk anda

Laman web baru yang menarik dengan perkhidmatan yang lebih sesuai untuk lokasi anda telah dilancarkan baru-baru ini!

Daftar di sini untuk mendapatkan Bonus Selamat Datang 30% anda.