EURUSD: jangkaan penembusan garis trend

Sebelum ini:

Pada hari Khamis, 22 November, euro ditutup dengan sedikit tambah. Turun naik yang tinggi diperhatikan dalam sesi Eropah berkaitan dengan berita di Brexit dan Itali. Kadar euro / dolar naik ke tahap 1.1434, selepas itu ia stabil berhampiran garis arah aliran pada tahap 1.14. Oleh kerana pasaran tidak berfungsi di Amerika Syarikat dan jumlahnya rendah, penjual tidak meneruskannya.

Berita hari ini (GMT+3):

  • 10:00 Jerman: KDNK (Q3)
  • 11:15 Perancis: indeks PMI pembuatan Markit (Nov), indeks PMI perkhidmatan Markit (Nov)
  • 16:30 Kanada: indeks harga pengguna (Oct), jualan runcit (Sep)
  • 17:45 AS: indeks PMI pembuatan Markit (Nov), indeks PMI perkhidmatan Markit (Nov)
  • 21:00 AS: bilangan pelantar minyak AS dari Baker Hughes

Carta euro/dolar H1. Sumber: TradingView

Situasi semasa:

Walaupun banyak berita mengenai Brexit dan Itali, gerakan semalam bertepatan dengan garis ramalan. Saya percaya bahawa model pemulihan dari 1.1359 berakhir pada 1.1434. Harga adalah dekat dengan garis trend. Memandangkan kedudukan stochastic oscillator di zon jualan dan penunjuk CCI menyeberang tahap +100 dari atas, mengikut ramalan, saya menjangkakan pecahan garis trend dan kejatuhan kaki pada kedudukan panjang ke tahap ke-45. Oleh kerana di Amerika Syarikat hari ini adalah hari yang pendek, maka di pasaran tipis penurunan mungkin meningkat ke tahap 1.1354.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar