Kadar dinamik pergerakan pound meningkat dengan berita mengenai Brexit

Pada hari Khamis, pound British adalah tumpuan peserta pasaran dalam perdagangan di Eropah. Pada mulanya, ia melonjak 137 mata dan, dengan berpasangan dengan dolar AS, mencapai 1.2927, kemudian jatuh sebanyak 137 mata dan meningkat semula sebanyak 112 mata. Peningkatan kadar turun naol dalam pound disebabkan oleh berita mengenai mencapai perjanjian lanjut mengenai Brexit.

Ketua Majlis Eropah, Donald Tusk, menyatakan bahawa kesepakatan mengenai hubungan antara EU dan UK setelah penarikan diri dari Kesatuan Eropah pada umumnya dipersetujui. Pound jatuh lagi, kerana masalah dengan sempadan Ireland Utara masih belum diselesaikan. Pada 20:00 (waktu Moscow) pada hari Sabtu di Brussels, Presiden Suruhanjaya Eropah, Jean-Claude Juncker, akan bertemu dengan Perdana Menteri Britain Teresa May. Mungkin UK akan dapat menyelesaikan masalah itu sebelum Isnin.

Euro mengukuh selepas pound British. Di tengah-tengah peningkatan indeks saham, hasil pada bon Itali 10 tahun menurun, sementara hasil Jerman meningkat. Faktor ini memberikan sokongan tambahan untuk euro. Euro / dolar meningkat kepada 1.1434. Pada masa penulisan, euro bernilai 1.1411.

Matlamat untuk perdagangan Eropah telah dicapai. Amerika Syarikat merayakan Hari Kesyukuran hari ini - pasaran ditutup. Untuk petang, jangkaan saya untuk euro adalah sekitar 1390. Jika penjual di pasaran nipis mempercepatkan ke bawah, maka kita dapat mempertimbangkan 1.1340.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar

Ada laman web yang lebih baik untuk anda

Laman web baru yang menarik dengan perkhidmatan yang lebih sesuai untuk lokasi anda telah dilancarkan baru-baru ini!

Daftar di sini untuk mendapatkan Bonus Selamat Datang 30% anda.