EURUSD: pedagang bull euro bersedia untuk menembusi 1.1350

Sebelum ini:

Pada hari Rabu, 14 November, perdagangan dalam euro berakhir dengan sedikit kenaikan. Perubahan pelbagai arah pasangan pound / dolar memberi pengaruh pada siang hari. Ayunan untuk pound British tercetus oleh laporan bercanggah mengenai Brexit. Menjelang akhir hari, euro dan pound meningkat berbanding dolar. Euro ditutup pada 1.1323.

Pada akhir mesyuarat kerajaan, Perdana Menteri Britain Theresa May berkata bahawa beliau telah mendapat sokongan daripada menteri-menterinya mengenai versi awal perjanjian mengenai pengeluaran dari Kesatuan Eropah. Dia percaya bahawa ini adalah kontrak terbaik yang boleh ditandatangani.

Berita hari ini (GMT+3):

  • 12:30 UK: jualan runcit (Okt)
  • 13:00 Zon Euro: imbangan dagangan (Sep)
  • 15:15 Zon Euro: ucapan perwakilan ECB, Cœuré
  • 16:10 Zon Euro: ucapan perwakilan ECB, Praet
  • 16:30 AS: jualan runcit (Okt), tuntutan manfaat pengangguran (9 Nov), indeks pembuatan NY Empire State (Nov), indeks pembuatan Fed Philadelphia (Nov), indeks harga import (Okt).
  • 19:00 AS: perubahan stok minyak mentah EIA (9 Nov).
  • 19:30 AS: ucapan perwakilan Fed, Powell
  • 21:00 AS: ucapan perwakilan FOMC, Bostic
  • 23:00 AS: ucapan perwakilan FOMC, Kashkari

Carta euro/dolar H1. Sumber: TradingView

Situasi semasa:

Jangkaan saya untuk pengembalian harga ke garis imbangan sepenuhnya dipenuhi. Dari 45 darjah pertumbuhan pasangan itu disambung semula. Dari atas untuk rintangan pembeli dibuat 67 darjah. Euro berlepas daripadanya dua kali, tetapi, memandangkan di Asia ia berdagang dalam merah, dan pasangan cross euro berada dalam zon negatif, maka ia layak bersiap untuk menggerakkan harga hingga 1.1382. Jika pembeli memberi sedikit pecutan, maka mereka dapat menguji tahap 1.1400. Saya telah menghadkan momentum kenaikkan ke saluran atas saluran menaik.

Hari ini, banyak ucapan dijadualkan, di antaranya kita dapat melihat ketua Rizab Persekutuan AS Jerome Powell. Data inflasi untuk Oktober keluar di Amerika Syarikat semalam. Bacaan bertepatan dengan jangkaan pasaran, tetapi, seperti pakar mengatakan, mereka tidak memberi alasan kepimpinan Fed untuk menaikkan kadar faedah pada kadar yang lebih cepat. Semakin cepat euro menguat berbanding dolar, semakin kecil kemungkinannya untuk melemahkan hingga 1.1215.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar

Ada laman web yang lebih baik untuk anda

Laman web baru yang menarik dengan perkhidmatan yang lebih sesuai untuk lokasi anda telah dilancarkan baru-baru ini!

Daftar di sini untuk mendapatkan Bonus Selamat Datang 30% anda.