Pedagang bull euro menetap di tahap 1,1400

Dalam sesi perdagangan Eropah, nilai dolar Amerika menurun berbanding dolar Australia dan dolar Kanada, dan menaik berbanding yang lain. Selepas meningkat kepada 1.1445, kadarnya turun kepada 1.1404. Harga di sini menerima sokongan dalam bentuk garis trend. Pembeli yang datang pada pagi Khamis dan bertaruh atas kemenangan Demokrat di Dewan Perwakilan meninggalkan pasaran.

Aktiviti pasaran adalah rendah. Peserta pasaran menunggu jangkaan keputusan Rizab Persekutuan AS mengenai kadar faedah. Pengawal selia tidak mengharapkan apa-apa kejutan, oleh itu kita melihat tahap 1.1400 dan hasil bon US 10 tahun (US10Y). Pada masa penulisan, hasil menurun sebanyak 0.42% kepada 3.22%.

Penurunan keuntungan - pengukuhan dolar. Sekiranya kejatuhannya semakin meningkat, kadar euro / dolar akan pulih dari sesi rendah ke tahap 1.1404. Saya sendiri menjangkakan penutupan perdagangan di Eropah untuk mengukuhkan mata wang euro ke 1.1445. Jika sokongan di 1.1404 tidak berdiri, maka penjual akan membuka jalan ke 1.1370.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar

Ada laman web yang lebih baik untuk anda

Laman web baru yang menarik dengan perkhidmatan yang lebih sesuai untuk lokasi anda telah dilancarkan baru-baru ini!

Daftar di sini untuk mendapatkan Bonus Selamat Datang 30% anda.