Kami kini 19 tahun!

Ulasan pasangan mata wang USDCHF pada 08.08.2018

Dari awal permulaan bulan ini, pasangan mata wang USDCHF kekal di atas kadar psikologi 0.99. Pada masa ini, pasangan ini didagangkan pada 0.9956. Oleh itu, dari sudut pandangan analisis teknikal, kebarangkalian penampilan sentimen "bullish" dalam dolar berbanding peningkatan franc. Sentimen potensial "bullish" ditunjukkan oleh turutan tiga lilin dalam rangka masa bulanan (M1), di mana tahap minimum meningkat (garisan hijau pada carta):

Sehubungan dengan isyarat "bullish" ini, saya mengekalkan kedudukan long untuk pasangan USDCHF dengan Stop Loss pada 0.9740 dan dengan Take Profit di 1.0189 (saya boleh mengalihkan secara separa ke tahap 1.04 jika carta pasangan itu akan naik). Walau bagaimanapun, saya ingin menyatakan bahawa selain dari rangka masa M1, tiada isyarat "bullish" dapat diperhatikan, dan dengan itu, kedudukan dagangan saya agak berisiko.

09 Ogos, 09:19 (GMT+3)
EURUSD: sasaran kekal pada 1.1665

Perhatian:

Ramalan yang dinyatakan dalam ulasan merupakan pendapat dan pandangan pengarang. Komen yang dilakukan tidak membentuk saranan atau panduan untuk perdagangan dalam pasaran kewangan. Alpari tidak bertanggungjawab atas sebarang kemungkinan kerugian (atau dalam bentuk kerosakan), sama ada secara langsung atau tidak, yang mungkin berlaku akibat dari penggunaan bahan yang diterbitkan dalam ulasan.

Kembali ke atas