Bursa saham Jerman memperkenalkan aplikasi Bison untuk transaksi mata wang kripto tanpa komisyen

Pada 17 Mei 2018, bursa saham Stuttgart - platform perdagangan kedua terbesar di Jerman - mempersembahkan prototaip sebelum pelancaran aplikasi perdagangan kriptografi tanpa komisyen. Aplikasi yang diberi nama Bison tersebut akan dilancarkan pada musim luruh tahun 2018.

Stuttgart kini sedang membangunkan aplikasi Bison dengan bantuan PinTech Sowa Labs. Selepas pelancaran, aplikasi Bison akan menyokong transaksi mata wang digital seperti Bitcoin, Ethereum, Liecoin, dan Ripple, manakala sokongan untuk transaksi mata wang kripto lain masih dalam perancangan untuk masa akan datang.

Bison juga menyediakan maklumat menegenai pelaburan berdasarkan teknologi AI kepada pengguna. Teknologi ini disebut sebagai Crypto Trader, yang menganalisis sehingga 250,000 mesej yang berkaitan dengan mata wang digital dalam masa sebenar.

Dr. Ulli Spankowski, pengurus perniagaan Sowa Labs, memperkenalkan Bison sebagai aplikasi pertama untuk transaksi mata wang kripto, yang disokong oleh bursa saham tradisional.

Ulasan terkini

Semua orang berpeluang untuk menjana keuntungan

Anda tidak semestinya perlu berdagang dengan sendiri untuk memperoleh pendapatan. Berlabur dengan pedagang berpengalaman dan dapatkan keuntungan!

Daftar