Kami kini 19 tahun!

Analisis harga minyak Brent pada 22.08.2018

Harga minyak mentah Brent terus melambung semula dari khamis minggu lepas, apabila harga turun kepada sekitar $ 70.50 setong. Pada masa ini, satu tong minyak didagangkan pada harga $ 74.40.

Dari sudut pandang analisis lilin, sekiranya harga minyak Brent ditutup pada akhir minggu melebihi $ 74.10, maka dalam rangka masa mingguan (W1), "bullish engulfing" akan terbentuk:

Dalam kes pembentukan "bullish engulfing", saya rasa kebarangkalian bahawa harga minyak untuk cuba menghampiri semula puncak sebelumnya, yang berada dalam julat dari $ 78.50 hingga $ 80, akan meningkat dengan ketara. Saya mengingatkan anda bahawa ini adalah dalam rangka masa mingguan (W1).

Perhatian:

Ramalan yang dinyatakan dalam ulasan merupakan pendapat dan pandangan pengarang. Komen yang dilakukan tidak membentuk saranan atau panduan untuk perdagangan dalam pasaran kewangan. Alpari tidak bertanggungjawab atas sebarang kemungkinan kerugian (atau dalam bentuk kerosakan), sama ada secara langsung atau tidak, yang mungkin berlaku akibat dari penggunaan bahan yang diterbitkan dalam ulasan.

Kembali ke atas